Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac 25, 2011

Video-Saji ayam goreng berulat, restoran diarah tutup

KASTURI KLASIK ANAK HARAM

Salam semua.
Nampaknya si Ramli ni masih liat lagi nak tunaikan janji dia ye. Lepas tu buat fitnah pulak.
Syed, Jefri, Kapten ataupun Jasni, engkau orang tolong sampaikan salam pembongkaran maklumat daripada fail-fail seterusnya yang akan dikeluarkan dalam masa terdekat ni. Aku tahu engkau orang setiap hari mengikuti perkembangan BJ ni maklumlah takut dalam diam sebab masih tak sedarkan diri terus membodek si Ramli tu.
Pasal surat KK tu, betul kata bikers jangan percaya dengan mainan mereka. Surat yang dikarang oleh Syed tu memang tak ikhlas. sediakan pada 24/11/2010 tapi janggus dan aku sendiri dapat pada 7/2/2011. Tak kan 2 1/2 bulan buat surat baru sampai ke mentor. Ini ke yang dikatakan rakan kongsi. Apa KK da sengkek sangat ke nak beli setem untuk pos surat. Tandatangan si Ramli pada surat tu pun macam nak mengelak bukan dia yang sign, sebab lain dari sign pada perjanjian atau cek yang pernah aku dapat dulu (aku ada fotostat).
Entah-entah Syed yang sign sendiri atau d…

Mangsa Penipuan Kasturi Klasik FACEBOOK

ALAMAT RUMAH ; RAMLI BIN MAZLAN ,
NO.41,Jalan1/27D,
Seksyen 6, Wangsa Maju,
53300 Kuala Lumpur.
I/C NO.580531-04-5069

Managing Director, H/P. 016-2600423 dan 016-2801107

Syarikat jual quran--Hasil dari wang pelabur yg telah dicuri dan dilarikan,,,,

SMARTRICH NETWORK ------
Pemilek syt. ------------------Ramli bin Mazlan dan Nornikman bin Ramli,

Tel no. 03-41477450-------Guna sama office Koperasi Komingo ,Wisma Kasturi,Desa Melawati.

Semua staff2 yg masih bekerja samada di KKMB,,Koperasi Komingo atau Smartrich Network telah dipesan ,,diajar dan dibayar gaji oleh Ramli utk bercakap bohong dan mereka semua bersubahat dgn Ramli dan Jeffry Chin Kin Loy iaitu sahabat yg sentiasa dgn Ramli sama2 menipu orang ramai lebih dari 20 tahun.

Alamat Rumah;;;;;;;;;;;;; CHIN KIN LOY,, NO.I/C. 530405-08-6139
NO.24, Jalan Perdana 1/6,
55300 Kuala Lumpur.

Jawatan DLM KKMB Procurement Manager , H/P NO. 012-9416955

MR Jeffry ni digelar MR Komisyen dan MR Make Up Price semua barang d…

Scammer - Business MingoMingo

Salam.
Sy ada terima SMS dari sorang mentor. Katanya SMS ini dr Syed Husni. Begini bunyi SMS tu:

Salam En. XXX. Semoga berada dlm keadaan sihat! KKMB tidak ada niat hendak menipu sesiapa malah mempertahankan hak mentor daripada disita pihak berkuasa! KKMB dalam peringkat akhir mendapat kelulusan dari SSM untuk meneruskan perniagaan kami. InsyaAllah dgn berkat doa tuan kami akan berjaya dan pada awal tahun hadapan dapat menyelesaikan pembayaran kpd pihak mentor, insyaAllah! Terima Kasih!

---tamat--

Disini kita dapat lihat permainan KKMB cuba memberi harapan palsu kepada para mentor dgn menjanjikan bayaran pada AWAL TAHUN DEPAN plak. SY masih ingat lagi sejak kita xdpt payment bermula bulan Mei, alasan pertama yg diberikan adalah SSM tidak membenarkan KK membuat pembayaran kepada mentor. Sekiranya bayar kepada mentor makan KKMB didapati bersalah kerana menjalankan skim cepat kaya. Bila call SSM, SSM tidak pula menyekat pembayaran 7% kepada mentor malah menyuruh KK mematuhi …

Gambar Abby Abadi dan Zul Ariffin

Aisehemen. Bukan main mesra lagi nok. Melihat artis yang berstatus janda dengan seorang anak muda yang tampan dan tegap ni. Hehe. Siapa lagi kalau bukan Abby Abadi dan Zul Ariffin. Gambar ni tak tahu bila dan dimana tempat bergambar, cuma ada pengirim yang hantar kepada penulis. Ya, kita doakan sahaja agar mereka berdua cepat disatukan, itupun kalau mereka berdua sedang bercinta. Abang Norman dan Auntie Memey pun dah bertunang, Abby dan Zul lagi lah pas ni. hehe. :)



















PELAKON PUKUL ISTERI DEMI KEKASIH??

KUALA LUMPUR: “Betapa buruk pun perangainya, dia tetap suami saya. Walaupun dia tak pernah memikirkan perasaan saya sebagai isteri, malah masih melakukan perkara kejam, saya tetap mengharapkannya berubah menjadi suami dan ayah yang baik satu hari nanti,” kata Julia Daud, 28, isteri pelakon, Badrul Muhayat Ahmad Jailani, 41, yang kini diburu polis susulan aduan wanita itu yang mendakwa ditumbuk, ditendang dan dicekik dengan kejam, baru-baru ini.Namun, wanita itu mendakwa dia terpaksa membuat laporan untuk menyedarkan suaminya mengenai sikap buruk yang perlu diubah selain lebih bertanggungjawab terhadap kedua-dua anaknya, Siti Norbatrisyia, 2, dan Rohidayat, berusia dua bulan. Julia berkata, dia tidak pernah berniat mengaibkan suaminya dengan mendedahkan perkara itu, namun tidak mampu menanggung derita sendirian apabila dibelasah lelaki terbabit, baru-baru ini. Difahamkan, Julia bersama kedua-dua anaknya kini berada di kampungnya di Sungkai, Perak, untuk menenangkan fikiran terutama sel…

Enter Sandman - Metallica

Malam Pertama, Kedua dan Ketiga..hahahha

Dalam keheningan malam penuh syahdu, Ramli masuk ke kamar kerana mengantuk. Dilihat isterinya sudah berselimut dari hujung rambut ke hujung kaki. Malu agaknya. Maklumlah malam pertama..." bisik hati Ramli. Dimatikanya lampu dan ia pun berbaring di katil. Dicelah2 saura kodok menyeru pasangannya, terdengar suara isteri berbisik, penuh romantis, "Buah papaya dah masak ranum, bila tupai nak datang merasa ?" "Dah, apa citer ni ?" tanya Ramli dlm hati. Separuh malam dia terbaring berfikir. "Oh, agaknya isteri ku teringat kampung halaman.. sian.. sampai mengigau? Takpelah, biarlah dia tidur" bisik hatinya penuh understanding.
Mlm ke 2 adegan yg sama cuma dialognya agak berbeza. Bisik isteri "Sawah bendang dah siap dibajak, bila pak tani nak turun menyemai?" "kesiannya bini aku.. masih ngigau lagi.. aku mesti cari penawar !" Ramli bertekad. Esok harinya, Ramli bercerita pada ayah yg kebetulan datang untuk bertanya khabar `pengantin baru&…

Catatan popular daripada blog ini

Kemaluan tersekat dalam lubang paip

Alat sulit tersekat dalam lubang paip

TANGKAK - Tindakan seorang remaja lelaki memasukkan alat sulitnya dalam lubang paip besi di kediamannya di sini mengundang padah apabila anggota tubuh itu gagal dikeluarkan dan tersekat selama lebih kurang sejam.

Ketua operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Tangkak, Pegawai Bomba Kanan II, Seniman Idris berkata, dalam kejadian jam 10 malam semalam, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung insiden berkenaan dan bergegas ke kediaman mangsa.

Menurutnya, sebaik tiba, kami dapati mangsa berusia 16 tahun gagal mengeluarkan alat sulitnya yang telah tersekat di besi paip berkenaan.

“Besi sepanjang kira-kira enam inci dengan diameter bersaiz lima milimeter itu tidak lagi digunakan.

Bomba terpaksa bertindak memotong paip besi itu terlebih dahulu,” katanya ketika dihubungi.

Menurutnya lagi, selepas paip dipotong, alat sulit mangsa masih gagal dikeluarkan menyebabkan kes terpaksa dirujuk ke hospital.

“Dalam jam 10.40 malam, mangsa dibawa ke Hospital …

Video-Wanita Cedera disamun dan dipukul dalam lift MRT.

Seorang wanita dibelasah sehingga cedera sebelum disamun dalam sebuah lif di Stesen Transit Aliran Massa (MRT) Taman Mutiara, Cheras, Khamis lalu, mengikut lapor Harian Metro.  . .
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Rusdi MOhd Isa berkata, kejadian itu berlaku pada jam 6.45 pagi ketika mangsa berusia 48 tahun itu berada di dalam lif.
.
. Suspek membelasah mangsa sehingga bengkak di dahi. Suspek mengambil beg tangan mangsa dan melarikan dompet mangsa yang mengandungi kad pengenalan, kad ATM dan wang tunai RM400.  . . Polis kini sedang giat mengesan suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun hingga mendatangkan kecederaan.

Kes pukul rakan,2 pelajar sudah ditahan polis

PADAH memburukkan rakan, seorang remaja lelaki cedera di muka, kepala dan dada selepas ditendang dan ditumbuk dua rakan pelajar lelaki dalam pergaduhan di taman permainan di Taman Setia Indah, Johor Bahru pada petang semalam.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, itu, mangsa berada di sebuah bengkel motosikal di Taman Setia Indah sebelum menerima panggilan telefon daripada rakannya.

Menurutnya, rakannya itu meminta mangsa yang berusia 15 tahun dari Bandar Jaya Putra berjumpanya di taman permainan berkenaan kira-kira 3.30 petang.

“Apabila tiba di tempat kejadian, mangsa bertemu rakannya dan seorang remaja lain masing-masing berusia 16 tahun yang masih bersekolah.

“Kemudiannya berlaku pertengkaran antara mereka bertiga sebelum dua rakannya itu menendang dan menumbuk muka, kepala dan dada mangsa sebelum beredar.

“Mangsa mengalami bengkak di kepala, mata, sakit mata dan muntah darah,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurutnya, mangsa…