Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun 19, 2011

Polis terima laporan kes budak sekolah gaduh

Ruang Iklan Untuk Disewa RM10 satu bulan

Kepada mereka yang ingin mengembangkan produk, bisnes, perkhidmatan dan lain-lain, Kini ruang iklan dibuka untuk anda. Hanya RM10 untuk sebulan
size iklan adalah 125 x 125
iklan akan diletakkan diatas shoutmix (tempat yang dikira paling ideal)
sebarang pertanyaan, cadangan emelkan ke kk44666@gmail.com
atau tel dan msj - 017-3976270

hanya RM10 SEBULAN !BERBALOI-BALOI

CONTOH SAIZ IKLAN

Diana Danielle trauma

Kejadian berlaku pada hari pertama babak aksi penggambaran filem Barajiwa

DIANA DANIELLE berada dalam ketakutan yang amat sangat apabila melihat letupan yang berlaku ketika penggambaran filem Barajiwa di Taman Seputeh, di ibu negara, malam kelmarin. Bagaimanapun, ibu pelakon muda ini, Norsiah Ramli yang dihubungi enggan menjelas lanjut mengenai kejadian itu memandangkan dirinya tidak menemani pelakon terbabit ketika penggambaran namun mengakui anaknya masih trauma dan terkejut dengan insiden terbabit. “Memang Di (Diana Danielle) agak trauma apabila melihat kejadian itu. Dia memang berada di tempat berkenaan dan sedang membuat persiapan untuk masuk ke dalam set.

Siti sudah 32 tahun

Tak sempat pilih hadiah kerana sibuk rakaman bual bicara, AJL

Kim Kardashian: Bokong Saya Asli Loh Bukan Hasil Operasi!

Kim Kardashian: Bokong Saya Asli Loh Bukan Hasil Operasi! Siapa yang tidak mengenal nama Kim Kardashian, artis cantik dan seksi yang pernah dinobatkan menjadi cewek pemilik bokong terseksi di dunia. Ternyata setelah dinobatkan menjadi wanita dengan bokong terseksi didunia tersebut timbul banyak anggapan dan pertanyaan, apakah benar bokong seksi Kim Kardashian itu asli? Atau bokong terseksi tersebut adalah hasil operasi?

Benarkah Miyabi Hilang di Telan Tsunami

Benarkah Miyabi Hilang di Telan Tsunami Jepang?. Bagi para penggemar artis HOT Jepang Miyabi tentu kaget membaca judul diatas, seperti yang kita ketahui bersama Gempa besar yang diikuti dengan Gelombang Tsunami besar menghantam Jepang. Akibat bencana alam terbesar di jepang setelah 140 tahun menimbulkan korban jiwa yang tak sedikit, kira-kira ada sekitar 300 orang lebih tewas dalam tragedi Tsunami dan Gempa tersebut, lantas bagaimana kabar Miyabi artis porno jepang tersebut? Benarkah Miyabi Hilang?

Menurut info yang didapat, Bintang film hot yang sempat main film di indonesia Miyabi belum diketahui keberadaannya, alias Miyabi hilang. Hal ini disampaikan oleh Ody Mulya, produser Maxima Pictures. Ia mengatakan telah mencoba menghubungi Miyabi beberapa kali namun belum ada jawaban balik.

Dua Artis Korea Bunuh Diri Dalam Seminggu

Dua Artis Korea Bunuh Diri Dalam Seminggu. Bagi anda para pemerhati atau pecinta Artis Korea tentu mengetahui kejadian bunuh diri dari kedua artis korea. Publik di Korea sempat kaget ketika mengetahui ada dua artis yang mengahiri hidupnya dengan jalan yang cukup tragis, dua artis korea tersebut adalah aktris dan presenter Song Ji Seon dan mantan personil SG Wannabe, Chae Dong Ha.

Menurut kabar yang ada, artis korea yang bernama Song Ji Seon bunuh diri dengan cara yang ekstrem. Presenter cantik ini tewas setelah terjun dari apartemennya, yang berada di lantai 19 di Seochodong pada 23 Mei lalu. Song Ji Seon sempat dilarikan ke rumah sakit.
Song Ji Seon “

Foto Olla Ramlan Ciuman Beredar Di Internet

Foto Olla Ramlan Ciuman Beredar Di Internet. Dunia artis memang tak bisa lepas dari sorotan, kali ini artis cantik Olla Ramlan yang menjadi sorotan karena di ketahui telah beredar foto ciuman mesra ola ramlan dengan seseorang, mungkin anak kecil jika di lihat dari penampakan foto ciuman olla ramlan ini.

Di dunia maya memang sangat cepat sekali heboh, padahal foto ciuman olla ramlan ini belum jelas dengan siapa, mirip kasus beredarnya foto-foto Cut Meyriska yang juga tengah berciuman dengan, Baim beberapa saat lalu.

Foto ciuman mirip artis cantik yang pernah tampil di acara OKB stasiun TV Trans 7 itu, saat ini tengah membuat heboh publik. Gara-gara foto ciuman Olla Ramlan dengan orang itu, dunia maya diramaikan dengan pencarian kata kunci “Olla Ramlan ciuman”.
Nah begitulah kutipan yang saya dapat dari salah satu blog news, entah dapat darimana foto tersebut dan coba saja anda perhatikan foto ciuman olla tersebut mungkin anda bisa menebak dengan siapa ciuman itu dilakukan…

Perlawanan Bola Sepak Antara Banduan Dan Polis malaysia

Pada suatu hari, satu perlawanan bola sepak telah diadakan di antara polis dan banduan yang ditangkap kerana kesalahan merompak, mencuri dan menyeluk saku. Perlawanan tersebut telah diadakan di padang bola sepak Penjara Sungai Buloh. Perlawanan separuh masa pertama telah menyaksikan pasukan polis sedang mendahului pasukan banduan dengan jaringan 3-0.
Ketika waktu rehat, jurulatih pasukan banduan sangat marah dan bengang dengan pasukannya itu kerana aksi yang dipamerkan tidak memuaskan.

untuk orang gemuk

Usop merupakan seorang yang berbadan besar dan juga gemuk. Dia sering ditertawakan oleh rakan-rakannya  akibat saiz badannya yang agak besar itu. Akibat tidak tahan dengan ejekan dan hinaan dari rakan-rakannya, Usop bertekad untuk menguruskan badannya dengan bersenam.
Pada suatu hari, dia telah pergi ke sebuah fitness center untuk menguruskan badannya yang gemuk itu dan sampai sahaja di sana seorang pekerja fitness tersebut telah menawarkan  dua pakej menguruskan badan kepada beliau.

cerita artis malaysia

Bakat Amanda Imani

Amanda Imani – Foto SAUFI NADZRI
SEMUA tahu, kelulusan akademik mampu mengubah kehidupan seseorang. Dan lazimnya pencapaian akademik boleh menjadi kayu pengukur seseorang itu untuk bergerak jauh mengejar impian yang diinginkan.
Begitu juga dengan penyanyi remaja yang sedang meningkat naik, Amanda Imani. Baginya, tanpa ilmu tiada apa yang dapat dilakukan untuk menjadi seorang yang berjaya.
Walaupun kerjaya nyanyiannya sedang meningkat, semestinya pelajaran tidak pernah diabaikan oleh gadis

Sheila Majid

Datuk Sheila Majid
PUNYAI aura tersendiri sebagai penyanyi kelas pertama di Malaysia, ratu jaz negara Datuk Sheila Majid mengakui bukan mudah untuk dia sampai ke tahap tersebut.
Tempoh 25 tahun berada dalam industri seni banyak mengajarnya untuk terus berusaha dan memperbaiki diri sehingga menjadi seorang penghibur tersohor negara.
Katanya, untuk mencapai ke tahap apa yang dimiliki sekarang memerlukan perancangan yang teliti serta pengurusan yang cekap.

Etika Pemakaian Seragam Wataniah. Salah siapa?

Haik! Tentu anda masih ingat dengan berita penyertaan selebriti ke dalam pasukan wataniah semalam kan? Perkara tersebut masih hangat diperkatakan dan masih terus dibanggakan. Tapi timbul pula isu baru mengenai

Johan Ariff Asari (Botak – Juvana)

Kalau sebut nama Johan Asari mungkin akan ada yang tergaru-garu kepala cuba mengingatkan wajah kepada nama ini. Tapi Mel nak sebut Botak je! Haa…! Kenal? Kenal? Confirm ramai yang angguk-angguk kepala kan. Hehe. Johan Asari mula menjadi perhatian peminat drama-drama tempatan apabila muncul memegang peranan sebagai Botak didalam drama bersiri Juvana yang masih disiarkan di TV3. Mari kita kenal serba sedikit tentang Johan Asari.
Nama Sebenar: Johan Ariff Asari Umur : 25 tahun (lahir pada tahun 1986) Asal : Pulau Pinang Pendidikan : Malacca High School. Diploma jurusan Kaunselin di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM). Johan pernah mendapat kelas pendidikan tahfiz selama 2 tahun di Batam dan Jambi, Indonesia. Sifat : Kelakar, peramah dan suka merendahkan diri

Bogel Menuju Tuhan – Zahiril Adzim

Terkejut dengan tajuk entri kali ni? Hahaha.. Jangan risau! Bogel Menuju Tuhan adalah merupakan tajuk buku hasil tulisan pelakon yang kini sedang hangat dengan watak Daim dalam drama bersiri Juvana. Zahiril Adzim. Nama ini mula meniti di bibir peminat seni tempatan tatkala Zahiril mula membawa watak Merah dalam drama Merah Putih. Alaa, yang tayang kat TV3 tu…
Tunangan kepada pengacara Shera Aiyob ini telah pun membuat pelancaran buku pertamanya ini di Annexe, Central Market jam 12 tengahari tadi. Sedikit mengenai buku ini dari mata Zahiril Adzim:

Endhiran Stills, Endhiran Movie Pictures, Endhiran Photos

Mawi nak Jual Banglo?

Jika empat tahun lalu, Mawi dan Ikin dikhabarkan membeli sebuah rumah banglo bernilai RM 1juta di kawasan kelab golf Bandar Baru Bangi, kini sekali lagi cerita mengenai rumahnya itu diperkatakan. Mawi atau nama sebenarnya Asmawi Ani, dikhabarkan sudah menjual rumah banglo miliknya itu kerana tidak mampu lagi menanggung kos penyelenggaran dan bayaran bulanan rumah tersebut. Mawi juga dikhabarkan mengalami masalah kewangan berikut kesuraman kariernya sekarang dan masalah album nya yang tidak laku dipasaran.

Fasha Sandha Mahu Berehat Dari lakonan

PEMILIK nama Nur Fasha Sandha Hassan ini pastinya boleh tersenyum bangga dengan kejayaannya kini. Biarpun terpaksa menelan pelbagai cemuhan dan kontroversi, namun realitinya tiada siapa yang dapat menyangkal, wanita ini mempunyai profil tinggi dalam bidang seni ini. Mula membabitkan diri dalam dunia perfileman tanah air menerusi filem pertamanya, Black Maria pada tahun 2003, si jelita ini sudah membintangi lebih 20 buah drama dan filem, sekaligus memcipta satu rekod yang sungguh menakjubkan bagi seorang pelakon sepertinya. Tidak kira berapa banyak kontroversi yang menghampirinya, Fasha mengakui dia sangat bersyukur masih diterima peminat dan penggiat seni, lantas kerana itu jugalah dirinya sukar untuk menolak mana-mana tawaran yang datang.

Wan Sharmila Mahu Segera Kahwin & Cepat Dapat Anak

Sudah dua tahun pelakon hitam manis, Wan Sharmila ini kembali membujang, selepas rumah tangga yang dibinanya bersama penerbit dan pemilik Radius One, Fazli Baharom pada tahun 2007 ini terlerai 23 Oktober 2009 yang lalu. Meniti hari dengan status baru, Wan mengakui perjalanan hidupnya kini lebih tenang dan dia berusaha menjadi seorang wanita yang tabah. Baginya tempoh dua tahun belum cukup untuk dia menyiapkan diri untuk kembali bergelar isteri semula, biarpun ramai yang cuba untuk mendekatinya. "Saya nak berkahwin semula, tapi sekarang ini bukanlah masa yang sesuai. Buat masa ini saya sedang sibuk dengan banyak penggambaran, jadi saya belum

Fasha Belum Terima Cinta Jejai

Sudah terlalu banyak kisah cinta antara pelakon popular Fasha Sandha dan Jejai disogokkan didalam minda peminat-peminatnya. Bercinta, merancang untuk berkahwin, namun kemudiannya putus hubungan dan sekarang dikatakan sudah berbaik semula, itu semua sudah lama menjadi hidangan dada akhbar di Malaysia.
Hangat dan sering menjadi perhatian, setiap peminat mengakui mahu melihat pengakhiran drama cinta mainan Fasha dan Jejai.
Mengakui menerima hadiah dan jambangan bunga, Fasha bagaimanapun masih tidak mengakui hubungannya bersama Jejai sudah bersambung semula.
"Setakat ini, saya masih single dan available untuk sesiapa. Buat masa sekarang saya selesa dengan apa yang telah saya lalui dan selesa dengan kehidupan ceria dan bahagia sebegini.
"Sudah ramai yang bertanya tentang ini, adakah saya bersamanya semula selepas dipujuk, tetapi untuk setakat ini masih belum masanya untuk kami bersama semula.

Catatan popular daripada blog ini

Kemaluan tersekat dalam lubang paip

Alat sulit tersekat dalam lubang paip

TANGKAK - Tindakan seorang remaja lelaki memasukkan alat sulitnya dalam lubang paip besi di kediamannya di sini mengundang padah apabila anggota tubuh itu gagal dikeluarkan dan tersekat selama lebih kurang sejam.

Ketua operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Tangkak, Pegawai Bomba Kanan II, Seniman Idris berkata, dalam kejadian jam 10 malam semalam, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung insiden berkenaan dan bergegas ke kediaman mangsa.

Menurutnya, sebaik tiba, kami dapati mangsa berusia 16 tahun gagal mengeluarkan alat sulitnya yang telah tersekat di besi paip berkenaan.

“Besi sepanjang kira-kira enam inci dengan diameter bersaiz lima milimeter itu tidak lagi digunakan.

Bomba terpaksa bertindak memotong paip besi itu terlebih dahulu,” katanya ketika dihubungi.

Menurutnya lagi, selepas paip dipotong, alat sulit mangsa masih gagal dikeluarkan menyebabkan kes terpaksa dirujuk ke hospital.

“Dalam jam 10.40 malam, mangsa dibawa ke Hospital …

Video-Wanita Cedera disamun dan dipukul dalam lift MRT.

Seorang wanita dibelasah sehingga cedera sebelum disamun dalam sebuah lif di Stesen Transit Aliran Massa (MRT) Taman Mutiara, Cheras, Khamis lalu, mengikut lapor Harian Metro.  . .
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Rusdi MOhd Isa berkata, kejadian itu berlaku pada jam 6.45 pagi ketika mangsa berusia 48 tahun itu berada di dalam lif.
.
. Suspek membelasah mangsa sehingga bengkak di dahi. Suspek mengambil beg tangan mangsa dan melarikan dompet mangsa yang mengandungi kad pengenalan, kad ATM dan wang tunai RM400.  . . Polis kini sedang giat mengesan suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun hingga mendatangkan kecederaan.

Kes pukul rakan,2 pelajar sudah ditahan polis

PADAH memburukkan rakan, seorang remaja lelaki cedera di muka, kepala dan dada selepas ditendang dan ditumbuk dua rakan pelajar lelaki dalam pergaduhan di taman permainan di Taman Setia Indah, Johor Bahru pada petang semalam.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, itu, mangsa berada di sebuah bengkel motosikal di Taman Setia Indah sebelum menerima panggilan telefon daripada rakannya.

Menurutnya, rakannya itu meminta mangsa yang berusia 15 tahun dari Bandar Jaya Putra berjumpanya di taman permainan berkenaan kira-kira 3.30 petang.

“Apabila tiba di tempat kejadian, mangsa bertemu rakannya dan seorang remaja lain masing-masing berusia 16 tahun yang masih bersekolah.

“Kemudiannya berlaku pertengkaran antara mereka bertiga sebelum dua rakannya itu menendang dan menumbuk muka, kepala dan dada mangsa sebelum beredar.

“Mangsa mengalami bengkak di kepala, mata, sakit mata dan muntah darah,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurutnya, mangsa…