Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai 23, 2011

Cucu tumbuk nenek hingga lebam

Kucing tiru Gaya Selebriti Terkenal

Suatu ketika dahulu kami pernah kongsikan gambar kucing-kucing berpakaian sangat cantik beraneka fesyen dan siap buat catwalk lagi. Hehhe post kali ini kami ingin kongsikan gambar kucing-kucing yang meniru gaya artis dengan sangat comel. Kalau korang cukup hebat sila la cuba cam semua selebriti yang ada.


Jack Sparrow
Katty Perry
lady gaga
Austin Power - err ni arnab kan?
Cuba teka siapa ini hohoho
ini siapa? -.-
kucing ni sape? cuba teka hohoho Sungguh pandai bergaya kucing-kucing ni semua.. hohoho kami agak yakin semua ni photoshop, tapi tak tau la kalau gamabr betul sumber tak nyatakan la plak.

Mesin ATM Yang paling menyakitkan hati

Aku rasa bank kepunyaan Haji Bakhil kot. Atau pun bank ni nak memupuk sikap berjimat-cermat kot. Sebab tu lah dia punya mesin ATM lain sikit. Kesian mamat tu.. adeh…




  Menabung amalan mulia. Sikit-sikit lama-lama boleh kahwin…hehehe :p

Supermak lakonan Nasha Aziz

Nampaknya drama berjudul ‘Supermak’ akan menggantikan drama Juvana pada setiap Isnin jam 9 malam. Dan watak Supermak ni akan dilakonkan oleh Nasha Aziz. Wowww!! Superheroin pertama Malaysia. Thumbs up!




Antara pelakon lain dalam drama Supermak ni adalah Azhan Rani, Zul Yahya, Rosli Sako, Zara Zya, Syawal AF dan Henzy Andalas. Dan berikut adalah sinopsis drama Supermak ni; SUPERMAK mengisahkan tentang seorang ibu dan surirumah, Amy Salim yang mempunyai kekuatan dan kelajuan seorang adiwira. Keistimewaan ini diwarisi dari keturunannya, iaitu dari nenek moyang Amy, Thani, yang berasal dari kepulauan Riau. Termasuk Thani, empat suku dari kepulauan tersebut telah dianugerahkan lima keistimewaan yang berlainan oleh seekor burung garuda yang bertukar menjadi seorang wanita setelah diselamatkan oleh Thani. Namun, setelah beberapa generasi, Bashar yang memiliki kuasa api kini muncul untuk merampas sesuatu dari simpanan Amy untuk merealisasikan niat jahatnya. Apakah yang akan terjad…

Nokia Keluarkan Capal

Bagi yang selalu solat berjemaah atau solat terawih di bulan Ramadhan di masjid mahupun di surau yang berdekatan dengan rumah bolehlah mendapatkan capal Nokia yang selesa ini. Di lengkapi teknologi komunikasi yang tercanggih ini, pastinya ia akan menjadi rebutan pakcik pakcik gajet mahupun pakcik google.




Buat capal raya pun bergaya gak ni. Hehehe…

Eh puasa pun belum dah sibuk cakap pasal raya.. Adeh..

  Eh ni bukan betul-betul weh.. Kang ada yang gi serbu kedai nokia tu mintak beli capal. Adeh…

goalkeeper malaysia all lost .....

antara sebab malaysia kalah adalah pertahanan lemah penjaga berkhayal....

cuba lihat minit 0.18,,pengacara cina apek cakap,,,,,,

kalau kucing korang degil nie cara nak diam kan

Aku rasa ramai yang tau kaedah ni cuma tak sangka lak bleh guna penyepit. Hah korang jangan nak try kat bayi atau makcik kepoh sebelah umah korang tu. Kang tak pasal-pasal mati anak orang. Tak pun berasap pipi korang kena penampau jepun dengan makcik kepoh tu. haahaha!

Dinosour Pandai Nyanyi Lagu Rock

Sejak bila lak dinosour hidup balik ni? Bukan diorang dah lama mati
pucuk
ke? Tup-tup hidup balik. Siap buat persembahan rock atas pentas lagi. Apa-apa pun, cayalah pakcik-pakcik dinosour ni buat persembahan. Gempak siot!!! Mintak autograf skit!

Tembak Rusa 3 Kali Tak Kena. Yang Rusa Tu Tak Lari Bila Ditembak.

Ini bukan babak dalam filem. Tapi betul-betul ni. Rusa tu walaupun pemburu dah tembak 3 kali, langsung tak lari.. lepas 3 kali tembak baru nak lari. Yang pemburu tu pun 3 kali tembak pun masih tak kena-kena. Adehh rusa dengan pemburu tu sama ja sengal hahaha…

Lidah Manusia Paling Besar..WOW

KALAU BERANI JELIR LAH LIDAH KORANG

AKu Sangka Ganas Siot!

Kelakar jugak pelukis lawak negara kita ni. Cer korang tengok mamat ni. Hahaha…



Haha.. terkena masing-masing!

  Kat atas nampak macho. Kat bawah nampak hancho… :p

Babi Pun Pakai Bedak Tau!

Meneruskan legasi babi dalam blog ni, kali ni ada lagi satu entry pasal babi. Biasalah setiap makhluk yang hidup tu pasti ada bau. Jadi, jangan terkejut sebab babi pun pakai bedak untuk hilangkan bau badan diorang. hihi ni hah bedak diorang. Erkk…



Terbaik untuk babi!

  Erkk.. tak baik sebut babi. Nanti kesian kat babi tu dok tersedak masa tengah makan…

Tiang Masjid Di Indonesia Menjadi Panas

TRIBUN PONTIANAK.CO.ID, JAMBI – Peristiwa langka terjadi di Desa Koto Tengah, Kecamatan Siulak, Kabupaten Kerinci, Jambi. Tiang masjid Jamik Nurul Ikhwah di Desa Koto Tengah, tiba-tiba panas bak bara api.

“Salah satu tiang masjid Al-Ikhwah, tiba-tiba terasa panas seperti bara api yang bisa membuat hangus yang menyentuhnya,” tutur Kabag Humas Pemkab Kerinci, Julizarman seperti dikuti Tribun Pontianak.co.id dari Antaranews, Senin (11/7).

Pemkab Kerinci telah mengirimkan tim untuk mengecek kebenaran dari fenomena itu. Kejadian tersebut berawal saat Rahimi, petugas masjid, hendak membersihkan masjid menjelang Shalat Maghrib, Minggu 26 Juni 2011.

Rahimi menjerit ketika telapak kakinya menyentuh keramik lantai masjid dekat tiang yang panas itu. Menurut warga, awalnya hanya bagian keramik lantai yang panas saat terinjak. Namun, ternyata tiap hari panas menjalar ke tiang.

Saat ini warga setempat was-was dengan kejadian aneh itu. Julizarman menjelaskan, menurut analisa sementara …

goalkeeper sepak bola terus gol

Memang epic goal ar. Siapa yang tak suka tengok goalkeeper jaringkan gol? Semua orang suka sebab jarang-jarang benda ni berlaku. Cer tengok David Bingham dari pasukan San Jose Earthquake ni jaringkan gol dari kotak penalti dia sendiri. Keeper West Brom pun tercengang ja.

PELIK Iklan Bulu Hidung??

Kreatif gak syarikat yang jual trimmer bulu hidung tu. Agak-agak korang bulu apa lagi ek yang boleh buat iklan camtu? Hahaha :p




Tak payah nak geli ar.. ntah-ntah bulu hidung korang pung dah boleh ganti wayar letik tu. hehehe…

Syarat asas kalau keja Pizza Hut di INDIA

Apsal kat Malaysia takde gini? Kalau ada, aku nak yang menari tu perempuan cantik yang pakai sari nampak pusat je. Yang lain tamau! Hahaha…

Ini Baru betul cara Parking Kereta

Selalu tengok geng perempuan ni fail je parking kereta. Sekarang kita tengok camna lelaki parking kereta lak. Hahaha… Aku nak parking keta pun kengkadang sangkut gak. Adeh…

(Video) Jom Kaya Dengan Facebook Logout.

(Video) Jom Kaya Dengan Facebook Logout. Dah Ada Testimoni Ni. Hahahaha!!!!Aku rasa masih ada yang belum tengok testimoni facebook logout dapat duit ni. Dan bukan calang-calang orang yang berjaya dan kaya ni. Semuanya ada nama dan dikenali ramai. Jom ar join sekaki. Heehee…

Singapore 5 Malaysia 3 Goal keeper Malaysia ada masaalah

Singapore 5 Malaysia 3 Goal keeper Malaysia ada masaalah besar nampaknya. Aduhhhhh sakit hati. 5 goal singapore semua pendatangDan berikut adalah goal yang dihasilkan dalam perlawanan Malaysia vs Singapore tersebut!

Gol pertama Malaysia oleh Safee Sali

Gol pertama Singapore
Gol ketiga Singapore
Gol keempat Singapore
Gol kedua Malaysia
Gol ketiga Malaysia
Gol kelima Singapore

Tiz Zaqyah GAMBAR BARU

Siapalah yang tak kenal dengan Tiz Zaqyah, pelakon wanita yang terkenal dengan watak Nur di dalam sebuah telefilem yang menjadi tatapan semua rakyat Malaysia di TV3 dulu pada setiap hari Jumaat. Selepas beliau mencipta kontroversi dengan 'mendedahkan' karekter sebenar beliau di luar televisyen, Tiz Zaqyah seolah-olah 'senyap' seketika dari dunia seni dan hiburan Malaysia. Kehilangan Tiz Zaqyah dalam dunia seni tanahair hanyalah seketika kerana dikhabarkan beliau kini sedang sibuk dengan drama terbaru yang bakal terbit nanti..wah..mesti peminat beliau tak sabar-sabar nak tunggu drama baru ni..huhuhu..

apa-apa pun sebagai pengubat rindu peminat Tiz Zaqyah, ini adalah koleksi gambar terkini beliau..

ARTIS KONGSI BAJU ATAU BAJU SAMA?

Gambar baby terbaru Rita rudaini

Gambar TERBARU kahwin norman dan memey

Gambar untuk kad perkahwinan norman dan memey







Kredit foto AnnasEaskey.
sumber:FORUM CARI GOSSIP TEMPATAN

Que Haidar dan Linda Jasmine bersama arak

Baru-baru ini kecoh mengenai gambar Que Haidar dan Linda Jasmine bergembira bersama rakan-rakan tersebar di internet.. Bukan bergembira itu yang menjadi masaalah, tetapi minuman keras dan rokok menjadi isu utama didalam gambar tu.. Seperti biasa, kita tak boleh la menunding terus jari kita ke arah mereka sambil berkata mereka mengambil minuman keras dan merokok.. Apa kata kita dengar dulu penjelasan daripada Que Haidar dan Linda Jasmine didalam harian Metro mengenai isu tu terlebih dahulu…

Que Haidar dan Linda Jasmine menegaskan yang mereka berdua tidak mengambil minuman keras tersebut dan Arak itu bukanlah kepunyaan mereka, mereka berdua berada disana hanya untuk meraikan majlis harijadi seorang kawan..
“Selepas dihubungi berkali-kali, kami singgah sebentar untuk meraikannya (sambutan hari jadi kawan mereka berdua). Namun terus terang kami tidak langsung menyentuh arak, manakala arak di atas meja itu adalah milik orang lain. Malah, rakan Linda turut mendapatkan nasi lema…

Gambar Fizo Omar

Baru-baru ini Fizo Omar telah berlepas ke sarawak untuk rakaman rancangan terbarunya “3 Hari 2 Malam” yang akan bersiar setiap Isnin Jam 9:30 malam, di TV9.. Fizo Omar juga telah berkongsi gambar dia bercuti di Sarawak untuk peminatnya.. Jadi buat peminat Fizo Omar… Jom kita layan Gambar Fizo Omar di Sarawak untuk rancangan 3 Hari 2 Malam ni….











Catatan popular daripada blog ini

Kemaluan tersekat dalam lubang paip

Alat sulit tersekat dalam lubang paip

TANGKAK - Tindakan seorang remaja lelaki memasukkan alat sulitnya dalam lubang paip besi di kediamannya di sini mengundang padah apabila anggota tubuh itu gagal dikeluarkan dan tersekat selama lebih kurang sejam.

Ketua operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Tangkak, Pegawai Bomba Kanan II, Seniman Idris berkata, dalam kejadian jam 10 malam semalam, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung insiden berkenaan dan bergegas ke kediaman mangsa.

Menurutnya, sebaik tiba, kami dapati mangsa berusia 16 tahun gagal mengeluarkan alat sulitnya yang telah tersekat di besi paip berkenaan.

“Besi sepanjang kira-kira enam inci dengan diameter bersaiz lima milimeter itu tidak lagi digunakan.

Bomba terpaksa bertindak memotong paip besi itu terlebih dahulu,” katanya ketika dihubungi.

Menurutnya lagi, selepas paip dipotong, alat sulit mangsa masih gagal dikeluarkan menyebabkan kes terpaksa dirujuk ke hospital.

“Dalam jam 10.40 malam, mangsa dibawa ke Hospital …

Video-Wanita Cedera disamun dan dipukul dalam lift MRT.

Seorang wanita dibelasah sehingga cedera sebelum disamun dalam sebuah lif di Stesen Transit Aliran Massa (MRT) Taman Mutiara, Cheras, Khamis lalu, mengikut lapor Harian Metro.  . .
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Rusdi MOhd Isa berkata, kejadian itu berlaku pada jam 6.45 pagi ketika mangsa berusia 48 tahun itu berada di dalam lif.
.
. Suspek membelasah mangsa sehingga bengkak di dahi. Suspek mengambil beg tangan mangsa dan melarikan dompet mangsa yang mengandungi kad pengenalan, kad ATM dan wang tunai RM400.  . . Polis kini sedang giat mengesan suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun hingga mendatangkan kecederaan.

Kes pukul rakan,2 pelajar sudah ditahan polis

PADAH memburukkan rakan, seorang remaja lelaki cedera di muka, kepala dan dada selepas ditendang dan ditumbuk dua rakan pelajar lelaki dalam pergaduhan di taman permainan di Taman Setia Indah, Johor Bahru pada petang semalam.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, itu, mangsa berada di sebuah bengkel motosikal di Taman Setia Indah sebelum menerima panggilan telefon daripada rakannya.

Menurutnya, rakannya itu meminta mangsa yang berusia 15 tahun dari Bandar Jaya Putra berjumpanya di taman permainan berkenaan kira-kira 3.30 petang.

“Apabila tiba di tempat kejadian, mangsa bertemu rakannya dan seorang remaja lain masing-masing berusia 16 tahun yang masih bersekolah.

“Kemudiannya berlaku pertengkaran antara mereka bertiga sebelum dua rakannya itu menendang dan menumbuk muka, kepala dan dada mangsa sebelum beredar.

“Mangsa mengalami bengkak di kepala, mata, sakit mata dan muntah darah,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurutnya, mangsa…