Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai 28, 2011

6 termasuk Pegawai JPN Pulau Pinang didakwa jual Mykad

PANAS Rajagopal persoal Kecederaan Pemain Singapura.

“SAYA harap kami dapat balas keyakinan peminat dengan lebih baik lagi,” kata ketua jurulatih kebangsaan, Datuk K Rajagobal selepas Harimau Malaya tersingkir pada pusingan kedua kelayakan Piala Dunia 2014, malam tadi.

“Kita harus menang perlawanan ini tetapi beberapa insiden kecederaan pemain Singapura, yang saya tidak pasti tulen atau tidak, mengganggu rentak permainan. “Saya akui masalah bahagian pertahanan, terutama selepas kehilangan Aidil (Zafuan Abdul Radzak) di pertengahan babak pertama, tetapi secara keseluruhan kita berjaya mengekang asakan Singapura.” Rajagobal turut memuji aksi penjaga gol, Khairul Fahmi Che Mat yang menafikan beberapa percubaan jarak dekat jentera serangan Singapura. “Fahmi bermain baik apabila diberi peluang malam ini (malam tadi),” katanya.

Sementara itu, jurulatih Singapura, Radojko Avramovic tidak faham keputusan pengadil.

“Mutu pengadilan amat teruk,” kata Avramovic. “Saya tidak faham keputusan pengadil, saya nampak pengadil letak wisel …

KUCING GAYA SEDIH

Kucing memang menjadi kegemaran ramai pihak sebab kecomelan dia.. tapi secara jujurnya aku bukan lah seorang yang gemarkan kucing.. hehehe tapi gelagat anak kucing ini memang sangat comel.. Siapa yang kata tak comel tu tak normal :D
alololo sedih ye kucing huh.. majuk.. xnak kawan. majuk belah kiri plak la wuwuwuwu nak pi cari tempat mengadu nasib hmmm wawawa ngantuk la plak sedih-sedih ni

MAKAN Durian MEMBUATKAN Ghairah bertambah

DIgelar sebagai raja buah, durian mempunyai khasiat dalam meningkatkan ghairah seks pasangan suami isteri melalui kandungan alkohol yang di dalamnya bersifat memanaskan fungsi badan.
Memakan satu hingga dua biji durian sehari akan merangsang saraf saraf pada alat kelamin lelaki dan wanita sehingga berupaya meningkatkan ereksi. manakala sifat panas yang dimiliki durian juga berupaya membuka pembuluh darah pada alat kelamin lelaki.
Selain itu durian juga berkesan untuk mencegah penuaan, meningkatkan kandungan zat besi dalam tubuh. Sedangkan gandingan isi bersama akar durian ampuh dalam mengatasi bengkak, penyakit kulit dan penyakit kuning.

KISAH BENAR Burung Nuri mengaji al-Qur’an

Seekor Burung Nuri mampu mengaji  merupakan petunjuk akan kebesaran ALLAH sebagai penguasa langit dan bumi.
Ini sebagai renungan kita semua untuk lebih meningkatkan iman dan takwa kita atas kebesaran dan kekuasaan ALLAH.
 burung pun boleh mengaji, ini kan kita, so bulan ramadhan hampir tiba nih, perbanyakkan amal ibadat kita.

bini Jimmy Shanley Lantik Peguam

Bagi Suhaila yang baharu 34 hari bersalin menjelaskan dia sudah melantik peguam untuk membuat tuntutan hak penjagaan anak.
“Buat masa sekarang anak dengan saya. Dan saya juga telah melantik peguam untuk menyelesaikan hak penjagaan anak dan saya mahu membuat tuntutan cerai dengannya. Saya nekad untuk bercerai kerana beranggapan kami sudah tidak bersefahaman,” kata Suhaila ketika ditanya berkenaan kedudukan anaknya kini.
Ditanya pula tidakkah dia takut yang selepas ini Jimmy pula akan membongkar semua kisah peribadinya, kata Suhaila; “Saya tidak takut kalau ada perkara-perkara yang dia bongkar. Saya tidak kisah apa yang dia akan lakukan dan apa yang akan berlaku sekali pun.”
Jimmy Panas Baran
Ditanyakan kebenaran sejauh mana Jimmy mengasarinya, cerita Suhaila; “Semasa kami berbulan madu di Koh Samui, Thailand, baharulah saya tahu yang dia seorang panas baran. Memang tidak sangka yang dia boleh ‘naik tangan’. Tapi, ketika itu saya diamkan sahaja dan tidak memberitahu kepada ibu…

china Jus Katak Untuk Panyakit Kronik

Nak tau jus yang boleh menyembuhkan pelbagai penyakit kronik? Jawapannya JUS KATAK!! Di China, jus katak telah menjadi kegilaan ramai penduduk pada masa sekarang. Tetapi secara saintifiknya, belum ada bukti jus ini betul-betul dapat menyembuhkan semua penyakit. Besar kemungkinan terdapat testimoni dimana ianya secara kebetulan dapat menyembuhkan beberapa penyakit kronik..





Lady Gaga Botak

Setelah cukup lama mempertimbangkan akhirnya pilihan Lady GaGa jatuh pada Rogaine. Rogaine ini adalah obat yang diyakini bakal mengembalikan rambut Lady GaGa yang mulai rontok. Penyanyi yang selalu berpenampilan unik ini mungkin sudah tak sanggup lagi melawan rasa takut bakal jadi botak.
Sejak menggelar tur Monster Ball yang lalu Lady GaGa mulai menyadari kalau rambutnya sudah mulai berguguran. Setiap kali ia menyisir rambut, helai-helai rambut mulai berjatuhan dan ia sempat sedikit panik. Tak terlalu menghairankan memang kerana selama ini Lady GaGa memang akrab dengan cat rambut. Awalnya memang tak terlihat berdampak apa-apa namun lama kelamaan rambut penyanyi ini pun mulai gugur.
“Selama bertahan-tahun Lady GaGa memang membuat rambutnya ‘stres’. Entah sudah berapa banyak bahan kimia yang sudah menyentuh rambutnya dan kini rambutnya mulai rosak,”
“Dia berharap dengan menggunakan Rogaine rambutnya bisa kembali normal,”
Semoga saja usaha Lady GaGa ini berhasil kerana kala…

gambar manusia 2 serupa

Salam,


Selalu kita dengar wajah manusia terdapat 7 wajah yang hampir serupa. Sekarang AnakTeruna akan tunjukkan kepada anda wajah manusia yang mirip dengan pasangannya. 


Jangan terkejut dengan posting kali ini, mungkin anda juga mempunyai persamaan tersendiri. He3x.... Inilah jadinya akibat mood marah menguasai diri, AnakTeruna masih marah dengan si Juput ni, nasib baikla kau ni lelaki, kalau tak dah lama aku tibai. Sial!


Kau orang layan la gambar-gambar yang aku jumpa di sepanjang jalan di Pakistan.













Para Syuhada Gaza mati Tersenyum

Alangkah agungnya seorang yang syahid. Di akhirat dia memperoleh kebesaran luar biasa. Dia tidak meninggalkan dunia ini kecuali dengan barisan yang mulia. Manusia menangis, sedangkan syahid tersenyum.
Kegembiraan melihat tempat tinggalnya di syurga mengukir senyum di bibir sang syahid, seperti yang kita lihat terhadap wajah para Syuhada Gaza ini.







Kucing terbesar di dunia pada abad ini

buat seks dengan 20 lelaki semata-mata mendapatkan anak

assalamualaikum .. salam sejahtera untuk semua pembace setia ps

hannya demi mendapatkan seorang anak , seorang perempuan Inggeris rela ditiduri 20 lelaki yang tak dikenalinya pada tahun lalu. demikian pengakuan The Sun.
Perempuan bernama Lara Carter (25) dari Penryn, Cornwalla, Inggeris, mengaku sangat putus asa kerana ingin mempunyai anak. Ia bahkan memiliki alat untuk memantau pada bila-bila ia memasuki masa subur. Setelah itu, saat ia bertemu seseorang ia pura-pura mabuk dan berhubungan seks dengan lelaki tersebut seolah-olah ia hanya ingin seks.
"Pertama saya menyemak pada bila-bila saya memasuki masa ovulasi. Saya menghabiskan wang untuk alat-alat ujian kehamilan yang mahal, "katanya, mengaku. Harga alat ujian itu mencapai 20 poundsterling. Jika tidak memasuki masa subur ia mengelakkan lelaki mana pun.
Ia mencari mangsa dengan ber make up sangat cantik, dengan menggunakan wig, dan bertemu dengan beberapa temannya di bar dan mencari lelaki yang boleh memberik…

gambar ikan menakutkan

ikan-ikan yang paling menggerunkan dari seluruh dunia.



1. The Goliath Tiger Fish (Congo)



2. Frilled Shark




3. Blop Fish




4. Wolf Fish






5. Rattails Fish





6. Lamprey Fish




7. Basking Shark





8. Goblin Shark




9. Tidak diketahui namanya




10. Grenadier

Catatan popular daripada blog ini

Kemaluan tersekat dalam lubang paip

Alat sulit tersekat dalam lubang paip

TANGKAK - Tindakan seorang remaja lelaki memasukkan alat sulitnya dalam lubang paip besi di kediamannya di sini mengundang padah apabila anggota tubuh itu gagal dikeluarkan dan tersekat selama lebih kurang sejam.

Ketua operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Tangkak, Pegawai Bomba Kanan II, Seniman Idris berkata, dalam kejadian jam 10 malam semalam, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung insiden berkenaan dan bergegas ke kediaman mangsa.

Menurutnya, sebaik tiba, kami dapati mangsa berusia 16 tahun gagal mengeluarkan alat sulitnya yang telah tersekat di besi paip berkenaan.

“Besi sepanjang kira-kira enam inci dengan diameter bersaiz lima milimeter itu tidak lagi digunakan.

Bomba terpaksa bertindak memotong paip besi itu terlebih dahulu,” katanya ketika dihubungi.

Menurutnya lagi, selepas paip dipotong, alat sulit mangsa masih gagal dikeluarkan menyebabkan kes terpaksa dirujuk ke hospital.

“Dalam jam 10.40 malam, mangsa dibawa ke Hospital …

Video-Wanita Cedera disamun dan dipukul dalam lift MRT.

Seorang wanita dibelasah sehingga cedera sebelum disamun dalam sebuah lif di Stesen Transit Aliran Massa (MRT) Taman Mutiara, Cheras, Khamis lalu, mengikut lapor Harian Metro.  . .
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Rusdi MOhd Isa berkata, kejadian itu berlaku pada jam 6.45 pagi ketika mangsa berusia 48 tahun itu berada di dalam lif.
.
. Suspek membelasah mangsa sehingga bengkak di dahi. Suspek mengambil beg tangan mangsa dan melarikan dompet mangsa yang mengandungi kad pengenalan, kad ATM dan wang tunai RM400.  . . Polis kini sedang giat mengesan suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun hingga mendatangkan kecederaan.

Kes pukul rakan,2 pelajar sudah ditahan polis

PADAH memburukkan rakan, seorang remaja lelaki cedera di muka, kepala dan dada selepas ditendang dan ditumbuk dua rakan pelajar lelaki dalam pergaduhan di taman permainan di Taman Setia Indah, Johor Bahru pada petang semalam.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, itu, mangsa berada di sebuah bengkel motosikal di Taman Setia Indah sebelum menerima panggilan telefon daripada rakannya.

Menurutnya, rakannya itu meminta mangsa yang berusia 15 tahun dari Bandar Jaya Putra berjumpanya di taman permainan berkenaan kira-kira 3.30 petang.

“Apabila tiba di tempat kejadian, mangsa bertemu rakannya dan seorang remaja lain masing-masing berusia 16 tahun yang masih bersekolah.

“Kemudiannya berlaku pertengkaran antara mereka bertiga sebelum dua rakannya itu menendang dan menumbuk muka, kepala dan dada mangsa sebelum beredar.

“Mangsa mengalami bengkak di kepala, mata, sakit mata dan muntah darah,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurutnya, mangsa…