Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai 30, 2011

Khairul Fahmi nekad putus tunang

jika sebelum ini pernah mengeluarkan artikel yang mengatakan Khairul Fahmi dan Jejariruncing sudah berbaik, namun petikan akhbar pada hari ini mengatakan Apek nekad memutuskan pertunangannya dengan jejari runcing
petikan dari myMetro kenyataan Apek mengenai Dahlia :-
Dahlia bukan kekasih saya seperti didakwa ramai pihak. Dia sekadar kawan dan kami juga tinggal sekampung (di Kelantan). Malah, saya juga rapat dengan keluarganya.
Hubungan saya dengan Dahlia tidak lebih sebagai seorang abang dengan adik, lebih-lebih lagi dia masih berusia belasan tahun.
Selain itu, ada yang mengatakan wanita yang berdua-duaan dengan saya dalam gambar adalah Dahlia. Sebenarnya, gambar itu diambil ketika sesi temubual saya bersama wartawan dan wanita yang bergambar dengan saya adalah rakan kepada seorang daripada wartawan. Jadi, tidak timbul isu saya bergambar mesra dengan Dahlia atau wanita lainApek mengambil keputusan untuk putus tunang
Terus terang, saya masih menyayanginya. Malah, perkenalan ya…

Neelofa popular kerana gosip

Admin dah pernah cakap suatu ketika dahulu yang Neelofa pasti akan menggegar dunia hiburan tanah air selepas bergelar Dewi Remaja. Tapi tak adalah Admin sangka dia akan popular sebegini cepat. Memang pantas populariti Neelofa meningkat. Sepantas kilat.
Ini teori Admin tentang punca-punca bagaimana nama Neelofa boleh menuju ke puncak seperti sekarang. Kalau rasa nak tambah silakan.

1. Gosip cinta 3 segi antara Neelofa, Shah Jaszle dan Maria Farida.
2. Gosip pergaduhan antara Neelofa dan Fazura
3. Neelofa memang hebat dan pandai berlakon.
4. Wajah Neelofa memang sangat komersil.
5. Neelofa memang mesra peminat, wartawan dan blogger.

Semoga bila dah popular, Neelofa tidak sombong dan mudah lupa diri. Dan kalau boleh tue, janganlah sentiasa pakai seksi melampau time photoshoot. Pakai biasa-biasa sudah la. Kalau dah cantik tue, tak perlu seksi-seksi sangat kan?
Lagi beberapa keping gambar Neelofa dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Mstar.
KLIK SINI UNTUK MENGETA…

Siti Saleha dah ada kekasih oi

gadis comel ini mula mendapat nama dan perhatian apabila dia berjaya membawa watak nora elena dalam drama “nora elena” yang dibintangi juga oleh pelakon mantap iaitu aaron aziz sebagai seth tan..

dan sebelum ini kita diberitahu yang gadis cantik ini sudah mempunyai kekasih hati..anda boleh melihat di sini.
tapi 2,3 hari lepas, tersebar gambar siti saleha ini bersosial di kelab malam @ pub..anda boleh melihat di sini.

Nora Danish peluk Shaheizy Sam

Wah rapatnya dua orang pelakon popular ni (Shaheizy Sam dan Nora Danish) bergambar…dah la minah nih janda meletop dan hot…arghhh..jeles!..ahhaahhaha…



Rosyam Nor King 2

Baru – baru ini telah kecoh bahawa pelakon terkenal Rosyam Nor katanya akan terlibat dalam filem “KL Gangster 2″. Kesempatan bertemu dengan Rosyam petang semalam, sempat Admin bertanyakan tentang perkara tersebut.

“Ya, memang saya mendapat tawaran dari Dato Yusof Haslam untuk berlakon dalam filem “KL Gangster 2″ tapi semuanya masih dalam perbincangan lagi, ujarnya ketika ditemui semasa pertandingan kejohanan Piala Raja Libas bersempena filem “Libas” di Stadium Titiwangsa, Kuala Lumpur”. Berbicara tentang watak apa yang akan diberikan kepada dirinya, Rosyam berkata, “Dato Yusof Haslam ada menyatakan kepada saya bahawa watak yang akan diberikan pada saya adalah watak King”. Pelakon yang berusia 44 tahun ini, mengakui bahawa suka akan watak aksi. Menurutnya watak tersebut lebih sesuai dengan dirinya dari watak bercinta. Bukan maksud dirinya untuk tidak mahu belakon watak bercinta cuma perlu sesuai dengan keadaan dan umur.
Rosyam menyangkal soalan yang menyatakan dirinya tidak …

Nera AF9 tak pakai baju

Nera atau nama penuhnya Queennera Francine Francis Kitingon, merupakan satu-satunya peserta Akademi Fantasia 9 yang mengamit pemerhatian kami. Bukan kerana bakat nyanyian, tetapi kami lebih tertarik dengan profile Nera AF9 yang pernah bergelar naib juara untuk Miss Earth- Water Sabah 2010.

Nera sebelum memasuki AF9, amat aktif bergiat dalam pertandingan nyanyian, antaranya ialah Kente3. Nera, kini berumur 19 tahun bukan sahaja cantik, malah pandai mengayakan aksi-aksi mengoda di depan lensa kamera. Kami terjumpa beberapa keping gambar di flickr yang boleh mengugatkan keimanan.
Kalau tidak, takkan lah Hattan pernah memberikan komen terhadap Nera, “Awak punya liuk lentuk tu tak menggoda saya, sebab awak nyanyi keluar masuk, keluar masuk. “Tone” sedap. Kalau ada “dinner” saya panggil awak tapi kalau “vocal” saya tak nak panggil awak. Kalau nak buat lelaki-lelaki meleleh air liur tengok awak saya panggillah. Fikirlah.”

Miera Liyana ADAKAH teman lelaki gersang

ingatkah lagi anda dengan Miera Liyana yang mana pernah mencetuskan kontroversi suatu ketika dulu? tapi pada kali ini bukan nak cerita tentang kontroversi tersebut, tapi nak bagi korang tengok gambar saat-saat romantik miera liyana dan teman lelakinya Lash Mokhtar
Menurut sumber, Lash Mokhtar merupakan seorang pelajar Mass Communication daripada sebuah universiti swasta di Cyberjaya. Lash, aktif berlakon untuk pelbagai drama & filem sama ada pembantu atau watak utama seperti Kami The Movie, Hanyut & yang terbaru, Alauddin. gambar yang dikongsikan oleh OHBULAN


ada banyak lagi gambar Miera Liyana dan Lash Mokhtar untuk tatapan anda semua di SINI

PANAS Lisa Surihani dan Nora Danish Berpelukan

Mesti ramai yang terkejut dengan tajuk ini kan? Gambar Lisa Surihani dan Nora Danish Berpelukan ini ialah gambar asli yang diambil dari cari forum. Kenapa pula hal Lisa dan Nora ini, Harap-harap ini cuma sekadar photoshoot je lah ye. Tak boleh terima kenyataan la kalau diorang ini ada hubungan, apa pun suka dengan kedua-dua artis cun ini:

Abby Abadi TIDAK akan datang ke majlis kawin NORMAN walaupun dijemput

Bekas isteri Norman Hakim iaitu Abby Abadi telah pun mengesahkan yang dia tidak akan hadir ke majlis persandingan Norman Hakin yang bakal berlangsung pada 28 September depan di sebuah hotel walaupun dia sudah menerima kad undangan daripada mereka

Abby berbuat demikian kerana dia enggan merosakkan hari bahagia mereka yang digelar sebagai “wedding of the year” itu berikutan menerima tajaan bernilai RM12 juta.
berita penuh di SINI

PANAS rakam gambar aksi ghairah bersama teman lelakinya TAJUK Cashier No 16

Tindakan seorang juruwang wanita sebuah pasar raya besar, dekat sini, merakam gambar aksi ghairah bersama teman lelakinya menggunakan telefon bimbit kononnya untuk koleksi peribadi kini tersebar luas di kalangan pengguna telefon bimbit yang memberi judul ‘Cashier No 16‘.
Klip video berkenaan dikatakan mula tersebar sejak dua minggu lalu sehingga ada yang menjadikannya sebagai koleksi dalam telefon bimbit masing-masing termasuk di kalangan remaja dan pelajar.
Video selama kira-kira tiga minit 10 saat itu terbongkar apabila seorang bapa secara tidak sengaja memeriksa telefon bimbit milik anak remajanya terlihat klip berkenaan, beberapa hari lalu.
Menurut bapa yang enggan namanya disiarkan, dia terkejut melihat klip video itu dan bertanyakan anaknya dari mana dia mendapat rakaman berkenaan.
Kata bapa itu, anaknya memaklumkan rakaman klip video itu kini sudah tersebar di kalangan remaja dan pelajar sekolah lain.

Nur Fathia komen isu kain tudung

Nur Fathia Abdul Latiff atau pun lebih dikenali dengan nama Fathia ini boleh menjadi salah seorang pelakon yang bakal menyerlah di tahun 2011 ini.
Tak kenal siapa Fathia? Kalau tak kenal maknanya anda tak tengok drama “Hani” yang sedang ditayangkan di TV3 setiap hari Selasa jam 9 malam. Abang Nara ada jugaklah tertengok sekali dua drama Hani. Not bad jugak lakonan si Fathia nie. Ada bakat. Maksudnya bukan mengharapkan rupa je. Beauty with a brain la kiranya si Fathia nie.
Buat yang tak tahu, Fathia masih lagi belajar Law di Uitm Shah Alam. Sambil menyelam sambil minum air, sambil belajar sambil berlakon. Harap-harap Fathia tak terlalu sibuk berlakon sampai tak sempat nak studi. Umur si Fathia ini baru berusia 23 tahun. Muda lagi orangnya. Semoga mutu lakonan Fathia akan meningkat naik seiring dengan penambahan usia kelak.
Fathia juga pernah berlakon drama Nur Kasih suatu ketika dahulu. Ushar punya ushar, Fathia rupanya dilahirkan di Penang. Patutlah ada muka anak mami si…

Safee Sali kegagalan tewas kepada Singapura satu tamparan hebat

Bagi penjaring utama negara, Safee Sali kegagalan tewas kepada Singapura satu tamparan hebat dalam usaha meneruskan kesinambungan kejayaan Malaysia menjulang Piala AFF Suzuki sebelum ini.
Namun, Safee berasakan Harimau Malaya perlu belajar daripada kesilapan dan dia selaku pemain senior percaya rakan lain mampu bangkit daripada pengalaman pahit ini.
“Ia keputusan yang mengecewakan, tapi kesilapan ini diharapkan mematangkan para pemain dalam skuad ini,” kata Safee.
Safee yang mengetuai cabaran getir skuad negara untuk merekodkan kemenangan 2-0 nyata amat kecewa apabila aksi timbal balik itu berkekesudahan seri satu sama.
Disamping itu, Safee turut akur singapura bijak menggunakan kelebihan faktor pengalaman dalam kedua-dua perlawanan.
Sementara itu, Khairul Fahmi Che Mat, yang kembali mengukuhkan kedudukan selaku penjaga gawang nombor satu negara, turut terkilan, apatah lagi selepas beraksi di hadapan penyokong yang membanjiri Stadium Nasional Bukit Jalil.
“Saya harap kegagal…

MAIN golf sambil berbogel di padang golf

La Jenny, sebuah resort di pantai barat Perancis – tidak terlalu jauh dari Bordeaux, dikatakan sebagai resort golf naturalist satu-satunya yang ada di dunia ini. La Jenny dibentuk pada tahun 1993 dan diperluaskan sehingga merangkumi keluasan 9 hektar.

Dengan hanya mempunyai 6 lubang, padang golf di sini tidaklah terlalu besar seperti lapangan standard untuk kejohanan golf yang biasanya mempunyai lebih dari 18 lubang dengan keluasan paling kurang 60 hektar. tempatnya dianggap mencukupi memandangkan tak ramai orang yang sanggup menghabiskan masa yang lama berjalan di padang yang luas tanpa seurat benang.
Keenam-enam lubang itu termasuklah 4 par 3s dan 2 par 4s.
Resort ini turut menyediakan sesi pembelajaran golf secara individu dan berkumpulan dengan tenaga professional terlatih. Di sini tidak terdapat sebarang halangan dari segi undang-undang termasuklah keperluan untuk mempunyai handicap adalah tidak diwajibkan. Slogan mereka; “At La Jenny, golf is available for everyone.…

INFO Menggunakan Pekerja Cantik Untuk Bank Air Mani

Bank sperma di Shanghai menawarkan perkhidmatan wanita yang jelita untuk menguruskan penghasilan air mani di bank tersebut. Oleh tu,ramailah lelaki berpusu-pusu untuk mendermakan air mani mereka kat sana. Syarat untuk menderma, seorang lelaki tu mestilah sihat dan tidak melakukan seks selama 4 hari sebelum hari pendermaan. Dari hari ke hari, bilangan penderma air mani meningkat secara mendadak dan mendapat sambutan yang memberansangkan. Untuk cara menderma, lelaki tersebut akan dibaringkan diatas katil sebelum jururawat wanita membantu untuk merangsangkan si penderma supaya mengeluarkan air mani. Pendermaan ni memang berbaloi kerana si penderma akan dibayar dalam linkungan rm90-100 untuk satu sesi pendermaan air mani.


Chong Wei telah dijemput menghadiri sesi temu bual bersama BBC Radio

BARU tiga hari tiba di England, kelibat jaguh perseorangan negara, Datuk Lee Chong Wei ternyata mencuri tumpuan.
Buktinya, dia telah dijemput oleh salah sebuah stesen radio di United Kingdom, BBC Radio 5 bagi menghadiri satu sesi temu bual sempena kiraan detik setahun menjelang temasya Sukan Olimpik 2012 di London pada Julai tahun depan.
Setiausaha Kehormat Persatuan Badminton Malaysia (BAM), Ng Chin Chai berkata, perkara tersebut diberitahu oleh pegawai Institut Sukan Negara (ISN), Kol. (B) Wong Ah Jit yang mengiringi barisan pemain negara ke England menerusi satu kiriman e-mel kepadanya.
“Selain menjalani latihan di England, Chong Wei telah dijemput menghadiri sesi temu bual bersama BBC Radio 5 petang semalam (waktu England).
“Ia dibuat berdasarkan status Chong Wei selaku pemain No. 1 dunia,” kata Chin Chai ketika dihubungi Kosmo! semalam.
Chong Wei bersama 12 lagi pemain badminton negara yang lain berangkat ke England, Selasa lalu bagi menjalani program latihan intensif d…

Catatan popular daripada blog ini

Kemaluan tersekat dalam lubang paip

Alat sulit tersekat dalam lubang paip

TANGKAK - Tindakan seorang remaja lelaki memasukkan alat sulitnya dalam lubang paip besi di kediamannya di sini mengundang padah apabila anggota tubuh itu gagal dikeluarkan dan tersekat selama lebih kurang sejam.

Ketua operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Tangkak, Pegawai Bomba Kanan II, Seniman Idris berkata, dalam kejadian jam 10 malam semalam, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung insiden berkenaan dan bergegas ke kediaman mangsa.

Menurutnya, sebaik tiba, kami dapati mangsa berusia 16 tahun gagal mengeluarkan alat sulitnya yang telah tersekat di besi paip berkenaan.

“Besi sepanjang kira-kira enam inci dengan diameter bersaiz lima milimeter itu tidak lagi digunakan.

Bomba terpaksa bertindak memotong paip besi itu terlebih dahulu,” katanya ketika dihubungi.

Menurutnya lagi, selepas paip dipotong, alat sulit mangsa masih gagal dikeluarkan menyebabkan kes terpaksa dirujuk ke hospital.

“Dalam jam 10.40 malam, mangsa dibawa ke Hospital …

Video-Wanita Cedera disamun dan dipukul dalam lift MRT.

Seorang wanita dibelasah sehingga cedera sebelum disamun dalam sebuah lif di Stesen Transit Aliran Massa (MRT) Taman Mutiara, Cheras, Khamis lalu, mengikut lapor Harian Metro.  . .
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Rusdi MOhd Isa berkata, kejadian itu berlaku pada jam 6.45 pagi ketika mangsa berusia 48 tahun itu berada di dalam lif.
.
. Suspek membelasah mangsa sehingga bengkak di dahi. Suspek mengambil beg tangan mangsa dan melarikan dompet mangsa yang mengandungi kad pengenalan, kad ATM dan wang tunai RM400.  . . Polis kini sedang giat mengesan suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun hingga mendatangkan kecederaan.

Kes pukul rakan,2 pelajar sudah ditahan polis

PADAH memburukkan rakan, seorang remaja lelaki cedera di muka, kepala dan dada selepas ditendang dan ditumbuk dua rakan pelajar lelaki dalam pergaduhan di taman permainan di Taman Setia Indah, Johor Bahru pada petang semalam.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, itu, mangsa berada di sebuah bengkel motosikal di Taman Setia Indah sebelum menerima panggilan telefon daripada rakannya.

Menurutnya, rakannya itu meminta mangsa yang berusia 15 tahun dari Bandar Jaya Putra berjumpanya di taman permainan berkenaan kira-kira 3.30 petang.

“Apabila tiba di tempat kejadian, mangsa bertemu rakannya dan seorang remaja lain masing-masing berusia 16 tahun yang masih bersekolah.

“Kemudiannya berlaku pertengkaran antara mereka bertiga sebelum dua rakannya itu menendang dan menumbuk muka, kepala dan dada mangsa sebelum beredar.

“Mangsa mengalami bengkak di kepala, mata, sakit mata dan muntah darah,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurutnya, mangsa…