Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos 6, 2011

6 termasuk Pegawai JPN Pulau Pinang didakwa jual Mykad

PENGAJARAN-bapak dan anak berzina sehingga melahirkan 3 orang anak

KOTA BHARU: “Dalam rayuan, tertuduh pertama (ayah) nak bertaubat, tetapi taubat kerana ditangkap, dikira ‘taubat terpaksa’ dan mahkamah tidak dapat terima taubat itu. Jika kamu nak bertaubat, taubat betul-betul (taubat nasuha). “Bagi tertuduh kedua (anak), sebagai pelajar, kamu perlu menjaga diri dan jika ada situasi mencurigakan, kamu boleh keluar rumah atau memberitahu ibu kamu, tetapi kamu gagal dalam situasi itu,” kata Hakim Syarie Abu Bakar Abdullah Kutty di Mahkamah Tinggi Syariah, di sini, semalam.
Abu Bakar berkata demikian ketika menjatuhkan hukuman penjara dan denda terhadap ayah dan anak selepas mengaku salah berkelakuan sumbang dan bersekedudukan hingga melahirkan tiga anak masing-masing berusia enam, lima dan tiga tahun bermula dari 2004 sehingga ditahan kira-kira jam 1.30 pagi, semalam. Dalam penghakimannya, Abu Bakar menjatuhkan hukuman penjara setahun dan enam bulan serta denda RM2,500, terhadap tertuduh pertama berusia 45 tahun, yang j…

Keseksian terserlah

Bang,tak bising ke tidur kat situ bang?




Kemalangan boleh berlaku dimana-mana dan pelbagai cara okey! haha!



Hoyeehh,pole dancer yang bekerja di atas beskal,haha!




Yoga di tengah Times Square,New York.



Kiri Kanan takleh parking okey! harap paham! haha!



Cara tukar aircon di New York City.haha!



Apa pokcik nie wat nie....



Papan Tanda yang membuatkan rasa nak bergulink tepi jalan.haha!




Okey,nie memang bagus.haha!



Keseksian terserlah

Scribbles seni & doodles anda boleh memenangi anda RM 10,000!

Adakah andaPicassoatausatuWarhol?Bagaimana pulaandamenyatakankebolehansenianda, lihatdicetakdi seluruh negara,danberpeluanguntuk memenangiRM 10,000?NescafeChill-lahmahuandabentukbolehmereka!Bayangkanrakyat Malaysiaminumkopipagidanlattesmerekadaripadabijih timahyangbolehdirekaoleh anda!Coolkan? klik untuk maklumat lanjut

Denganmenggunakanunsurrealitibertambah,andaakandapatmelihatreka bentukandadikenakan sebagaibagaimana mereka mahudalam realiti!Dan kemudianlihatseniandadatanguntuk hidupkerana iadicetakdi seluruh negarasebagai satu siri yangdisuntingterhad!Terburu-burudanmendapatkanjuskreatifmengalirkini!

khairy jamaluddin cukup-cukuplah,,lepas jadi model nak buat apa lagi

Hey Boy gua suruh lu main politik bukan main kain batik…











Sumber – mygosip

MAYAT bayi diproses membuat pil

Sebuah laporan dari pasukan acara dokumenter di Korea menguatkan kebenaran dari rumor mengerikan mengenai adanya perusahaan China yang menjual pil penambah stamina yang terbuat dari mayat bayi. Pasukan tersebut cuba mencari kebenaran dari rumor yang sedang berkembang itu. Mereka lalu menemukan sebuah hospital yang menjual mayat bayi ke perusahaan ubat-ubatan. Mayat-mayat tersebut kebanyakan berasal dari pengguguran dan bayi yang meninggal ketika dilahirkan. Mereka menemukan bahawa hospital itu memerintahkan pegawainya untuk segera menghubungi perusahaan ubat-ubatan tersebut apabila mereka memiliki mayat bayi yang baru. Pasukan tersebut juga berhasil mengetahui proses mengerikan bagaimana merubah mayat bayi itu menjadi ubat-ubatan. Pertama, mayat bayi disimpan ke dalam peti sejuk biasa, lalu apabila tiba waktunya untuk digunakan, mereka memindahkan mayat itu ke dalam sebuah alat pengering bernama medical drying microwave. Apabila sudah kering, mereka menumbuknya hingga halus…

TUPAI ditangkap polis kerana main judi di tempat awam

KISAH TAK BENAR KUALA PILAH : Sekumpulan tupai yang sedang leka berjudi telah ditangkap oleh pihak polis semasa serbuan dilakukan pada petang semalam.Salah seekor daripada tupai tersebut yang bernama Jackson, mendakwa mereka tidak berjudi,tetapi hanya bermain kad UNO. Walau bagaimana pun dakwaan itu bercanggah dengan rakannya iaitu seekor tupai yang bekerja sebagai pemain badminton,bernama Ramlee. Ramlee menegaskan,mereka dan rakan-rakan cuma bermain batu seremban sambil membuat muka comel. Atas kepantasan dan kecekapan pihak polis,gambar bukti telah berjaya ditangkap.
 SUMBER-Berita Terbang : Binatang Melakukan Jenayah!

RESTORAN Menyediakan sup bayi,,,,

terkejut beruk aku bila terbaca artikel pasal ade ritual makan bayi ni.... kat china... ish!!! ade bayi dimakan pulak... eeeeeeeeeeee...
Salah seorang pengusaha di china dan juga pemilik pabrik di negara tersebut mengaku punya ritual yang telah turun temurun untuk menjaga vitalitasnya dan awet mudanya, yaitu dengan mengkonsumsi  "Healthy Soup" ini mempertahankan kemampuannya untuk dapat berhubungan seks beberapa kali dalam semalam. Penulis diajak oleh pengusaha tersebut di atas ke salah satu restoran yang menyediakan "Healthy Soup" dan diperkenalkan kepada juru masak restoran tersebut. Kata sandi untuk "Healthy Soup" adalah BAIKUT. Juru masak restoran menyatakan jenis makanan tersebut tidak mudah di dapat karena mereka tidak tersedia ‘ready stock’. Ditambahkan pula bahwa makanan tersebut harus disajikan secara fresh, bukan frozen. Tetapi kalau berminat, mereka menyediakan ari-ari bayi (plasenta) yang dipercaya dapat meningkatkan gairah seksual…

tips cara-cara nak cas telepon bimbit masa kecemasan menggunakan chage terbaru

sumber
Assalammualaikum semua...... Manusia sering mengkaji sesuatu bagi mencipta sesuatu alat yang dapat digunakan bagi kepentingan diri dan orang ramai. Penciptaan sesuatu alat itu, mungkin disebabkan apabila timbulnya masalah ataupun bila berlakunya masalah dalam hidup seharian manusia tersebut. Di Jepun misalnya terdapat sebuah syarikat Jepun memperkenalkan kaedah terbaru mengecas telefon bimbit di luar rumah selepas bencana alam melanda iaitu dengan memanaskan sebuah periuk di atas unggun api.

Periuk terma elektrik tersebut yang dikenali sebagai Hatsuden-Nabe menukar haba air mendidih kepada tenaga elektrik yang kemudian disalurkan ke peralatan seperti telefon pintar, pemain muzik dan sistem pengesan kedudukan global. Syarikat TES NewEnergy yang beribu pejabat di Osaka, mula menjual periuk itu di Jepun pada harga AS$299 (RM907) bulan ini sebelum ia dipasarkan di negara-negara membangun tidak lama lagi. Periuk berkenaan dilengkapi bahan seramik termaelektrik yang menghasilkan ar…

Restoran bertemakan Tandas di jepun

sumber- http://rilekslah.com/gambar-restoran-ke-bilik-air-ke-tandas/  

Entah mana satu kerusi mana satu mangkuk tandas yang betul.
Siap bawak satu kerluarga lagi
Mangkuk yang berkonsepkan Mangkuk Tandas
Lawa jugak mangkuk tandas tu, berkilat wooo…

kah-kah pemandu bas paling hensem buruan wanita china

Seorang pemandu bas berusia 27 tahun disebut-sebut sebagai paling tampan dan seksi di China setelah fotonya beredar di dunia maya. Pemandu itu bernama Xiong Xingyuan berusia 27 tahun dan tinggal di Wuhan, China. Xiong menjadi sensasi di dunia maya dan sejumlah ahli di beberapa forum mengatakan dia mirip dengan idola remaja Hong Kong, Daniel Wu.

Dengan tinggi 180 sentimeter, Xiong telah memandu bas selama tujuh tahun setelah menamatkan pengajian di sekolah tinggi. Orang ramai memberikannya gelaran 'Shuai Xiong' atau si tampan Xiong dan beliau digambarkan sangat fashionable dan jambu.
Tidak hanya dari segi fizikal. Xiong juga seorang pemandu yang sangat berhati-hati dan melayan penumpang dengan sopan dan ramah. Selama ia menjalankan tugas sebagai pemandu, Xiong belum pernah mengalami kemalangan.
Meskipun digilai oleh para wanita dan gadis muda, Xiong menyatakan dia hanya menjalankan tugasnya. "Kita harus melayan penumpang sepertimana mereka adalah ahli ke…

kambing spider man

ini ialah pemandangan di Empangan Diga del Cingino di Itali.
cuba perhatikan dengan teliti pada tompokan hitam pada tembok empangan ini.

gambaran lebih dekat pada tompokan hitam tersebut.

kalau anda masih tidak jelas dengan apa yang kelihatan, cuba perhatikan gambar di bawah ini.

kambing tu kan? huhu...

Jangan Mencelup Uncang Teh Lebih Dari 3 Minit.

Teh sememangnya telah diakui di beberapa negara dunia sebagai minuman yang berkhasiat untuk kesihatan tubuh badan. Terdapat banyak jenama teh uncang yang terdapat di pasaran Malaysia. Dan sudah tentulah ia sentiasa menjadi minuman kegemaran semua golongan masyarakat.

Pada awal tahun ini, kita dikhabarkan bahawa teh timbang yang terdapat di pasaran mengandungi bahan pewarna yang berlebihan yang boleh menyebabkan kanser.
Maka terdapatlah cadangan ramai pihak supaya masyarakat bertukar dari teh timbang kepada teh uncang.

Namun, korang harus sedar bahawa teh uncang juga mempunyai kelemahan serta kesan buruk yang tersendiri. Cumanya kita kena berhati-hati ketika menyediakan teh uncang.

Jangan Mencelup Uncang Teh Lebih Dari 3 Minit.

Teh uncang sebaiknya tidak boleh dicelupkan serta 'direndam' terlalu lama.
Hal ini disebabkan adanya kandungan klorin dalam uncang kertas teh itu. Fungsinya adalah untuk melindungi kertas uncang tersebut daripada bakteria dan juga berfungsi seba…

Adolf Hitler PATUT dicontohi umat islam

sumber Penghormatanku kepada lelaki agung, Adolf Hitler, semoga ada sepertinya di zaman ini...
Aku berbual dengan seorang ahli keluarga yang sedang menamatkan tesis PhD beliau dan aku amat terperanjat apabila beliau nyatakan tesis beliau berkaitan Adolf Hitler, pemimpin Nazi. Maka aku katakan "Takkan dah habis semua tokoh Islam di dunia ini sampai kamu memilih si bodoh ini dijadikan tajuk?"

Beliau ketawa lalu bertanya apa yang aku ketahui tentang Hitler.
Aku lalu menjawab bahawa Hitler seorang pembunuh yang membunuh secara berleluasa dan meletakkan German mengatasi segala-galanya...lalu dia bertanya dari mana sumber aku. Aku menjawab sumberku dari TV pastinya.
Lalu dia berkata : " Baiklah, pihak British telah melakukan lebih dahsyat dari itu...pihak Jepun semasa zaman Emperor mereka juga sama...tapi kenapa dunia hanya menghukum Hitler dan meletakkan kesalahan malahan memburukkan nama Nazi seolah-olah Nazi masih wujud hari ini sedangkan mereka melupakan kesalahan…

Catatan popular daripada blog ini

Kemaluan tersekat dalam lubang paip

Alat sulit tersekat dalam lubang paip

TANGKAK - Tindakan seorang remaja lelaki memasukkan alat sulitnya dalam lubang paip besi di kediamannya di sini mengundang padah apabila anggota tubuh itu gagal dikeluarkan dan tersekat selama lebih kurang sejam.

Ketua operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Tangkak, Pegawai Bomba Kanan II, Seniman Idris berkata, dalam kejadian jam 10 malam semalam, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung insiden berkenaan dan bergegas ke kediaman mangsa.

Menurutnya, sebaik tiba, kami dapati mangsa berusia 16 tahun gagal mengeluarkan alat sulitnya yang telah tersekat di besi paip berkenaan.

“Besi sepanjang kira-kira enam inci dengan diameter bersaiz lima milimeter itu tidak lagi digunakan.

Bomba terpaksa bertindak memotong paip besi itu terlebih dahulu,” katanya ketika dihubungi.

Menurutnya lagi, selepas paip dipotong, alat sulit mangsa masih gagal dikeluarkan menyebabkan kes terpaksa dirujuk ke hospital.

“Dalam jam 10.40 malam, mangsa dibawa ke Hospital …

Video-Wanita Cedera disamun dan dipukul dalam lift MRT.

Seorang wanita dibelasah sehingga cedera sebelum disamun dalam sebuah lif di Stesen Transit Aliran Massa (MRT) Taman Mutiara, Cheras, Khamis lalu, mengikut lapor Harian Metro.  . .
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Rusdi MOhd Isa berkata, kejadian itu berlaku pada jam 6.45 pagi ketika mangsa berusia 48 tahun itu berada di dalam lif.
.
. Suspek membelasah mangsa sehingga bengkak di dahi. Suspek mengambil beg tangan mangsa dan melarikan dompet mangsa yang mengandungi kad pengenalan, kad ATM dan wang tunai RM400.  . . Polis kini sedang giat mengesan suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun hingga mendatangkan kecederaan.

Kes pukul rakan,2 pelajar sudah ditahan polis

PADAH memburukkan rakan, seorang remaja lelaki cedera di muka, kepala dan dada selepas ditendang dan ditumbuk dua rakan pelajar lelaki dalam pergaduhan di taman permainan di Taman Setia Indah, Johor Bahru pada petang semalam.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, itu, mangsa berada di sebuah bengkel motosikal di Taman Setia Indah sebelum menerima panggilan telefon daripada rakannya.

Menurutnya, rakannya itu meminta mangsa yang berusia 15 tahun dari Bandar Jaya Putra berjumpanya di taman permainan berkenaan kira-kira 3.30 petang.

“Apabila tiba di tempat kejadian, mangsa bertemu rakannya dan seorang remaja lain masing-masing berusia 16 tahun yang masih bersekolah.

“Kemudiannya berlaku pertengkaran antara mereka bertiga sebelum dua rakannya itu menendang dan menumbuk muka, kepala dan dada mangsa sebelum beredar.

“Mangsa mengalami bengkak di kepala, mata, sakit mata dan muntah darah,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurutnya, mangsa…