Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos 19, 2011

Polis terima laporan kes budak sekolah gaduh

cara kilatkan kasut cara paling mudah

jom tengok video dibawah

USB Flash Drives yang mengerikan

sumber
USB Flash Drives begitu banyak di pasaran. Pelbagai jenis bentuk dan warna boleh kita dapati, ada yang berbentuk bulat, segi empat dan macam-macam lagi.


Berikut merupakan gambar USB Flash Drives yang tersangat unik.






boleh guna buat korek hidung...


kanak-kanak pasti akan makan..


ni kalau jatuh mesti rosak punya...


awesome..


sushi......

nak belajar bahasa korea kena panjangkan lidah dahulu

sumber
Apakah pelik, dengan sedia ada lidah yang telah dikurniakan tuhan demi nak fasih bertutur bahasa korea seorang gadis memanjangkan lidahnyer.

Seorang mahasiswi yang bernama Rhiannon Brooksbank melakukan perkara aneh dengan memanjangkan lidahnya supaya cita-citanya dapat terpenuhi, beliau ingin pergi ke Korea apabila dia lulus study nyer nanti.


Doktor gigi Rhiannon mengatakan bahwa dia lahir dengan lidah lebih pendek, setelah operasi Rhiannon mengatakan "setelah belajar bahasa Korea hampir 2 tahun, sekarang dia dapat bertutur korea dengan lancar walaupon ada part-part tertentu yang dia harus berusaha".

Banyak yang mengatakan bahwa langkah yang diambil Rhiannon ini sangat extream, contohnyer pembedahan plastik, tapi dia mengatakan dengan melakukan pembedahan plastik seseorang itu dapat merasakan dirinya akan terlihat cantik, camtoh jugak dengan dirinya, dengan memanpanjangkan lidahnya dia berasa lebih percaya dan yakin diri dalam bertutur bahasa Korea.

Sekar…

kepalaku tersangkut di pintu bas

sumber gambar dan ayat
Pergh..Sadis gila buat siapa yang pernah kena atau bakal kena situasi sebegini. Malu 7 keturunan kot tapi kesian seyh. :(
Kejadian ini berlaku di China dimana pemandu bas tertutup pintu semasa penumpang ini hulurkan kepala untuk keluar dari bus.Oleh kerana tidak perasan, pemandu bus itu meneruskan perjalanan dengan riang sedangkan wanita tersebut kesakitan terkepit dek pintu. Kemudian penumpang lain segera menjerit kepada pemandu bas supaya memberhentikan bas itu.



Wanita tersebut menggosok leher kerana kesakitan dan akhirnya pergi dari situ tanpa berkata apa-apa. Alasan pemandu bus itu, dia tidak dengar loceng berhenti dibunyikan.hemmm.Tak tahu siapa yang salah tapi kasihan wanita itu, pemandu bus sekalian,Tolong alert selepas ini walaupun ia salah penumpang itu.

komputer paling kecil didunia

cara firaun membina Piramid

sumber
Agak terlalu lama para saintis pening kepala perah otak macam mana cara pembuatan Piramaid dilakukan. Ini kerana Teknologi mengangkat batu-batu besar yang agak mencapai ribuan kilogram untuk mengangkat barang berat tak ada pada wak tu zaman tersebut. Tetapi tanpa disangka sebenarnya rahsia tersebut telah tertulis di dalam Al-Quran sebenarnye kalau korang nak tau.


Tau tak apekah rahsia di balik pembangunan PIRAMID ini? Macam mana pembinaanyer ?

Dalam Paper Times Amerika edisi 1 Desember 2006, telah mengesahkan bahawa Firaun menggunakan tanah liat untuk membina piramid pada zaman tersebut! Menurut penelitian tersebut disebutkan bahawa batu yang digunakan untuk membuat piramid adalah tanah liat yang dipanaskan hingga membentuk batuan keras yang sukar untuk dibezakan dengan batuan yang asli.

Para saintis mengatakan bahawa Firaun mahir dalam ilmu kimia dalam mengelola tanah liat sehingga menjadi batu. Dan teknik tersebut adalah sangat rahsia jika dilihat dari kodifikas…

akibat mencuri

ini balasan yang budak ini terima akibat mencuri duit bapak dia sendiri hanya untuk main game,,gua pon tak tau berapa lama dia kena tambat macam 2,,hehehehehe,,dah macam itik gantung gua tengok

Mencuri 300 yuan punya pasal bapa dia ikat bukan main lagi tinggi yer,,lain kali jangan rembat duit k..

basikal yang pelik

monyet sebiji macam makhluk asing

sumber
Nama : Alien Monkey (mata bulat macam alien) makanan kegemaran: buah-buahan
jantina : tak tahu




remaja teruja lahir anak luar nikah

THORNABY, Britain – Seorang remaja perempuan, Soya Keaveney (gambar) menggembirakan ibunya selepas dia hamil luar nikah ketika berusia 15 tahun, lapor sebuah akhbar semalam.Ketika usianya baru menjangkau 12 tahun, Soya Keaveney pernah beraksi untuk sesi fotografi dengan cuma memakai pakaian dalam kerana dia bercita-cita untuk menjadi seorang model.“Saya terkejut pada mulanya tetapi kini saya sungguh teruja,” kata Soya yang kini hamil 16 minggu.“Saya merupakan wanita yang pertama akan melahirkan anak dalam kalangan rakan-rakan saya, tetapi saya tidak fikir saya dewasa dengan terlalu cepat,” tambahnya.Ibunya yang menganggur, Janis, 48, turut gembira kerana kehamilan Soya membolehkan mereka memohon rumah kerajaan yang lebih besar untuk keluarga itu termasuk anak-anaknya yang lain iaitu Coco, Ritzy, Tarot dan Jake di bawah skim kebajikan Britain.Soya mengandungkan anak luar nikah teman lelakinya, Jake Gray, 17, hasil hubungan intim mereka pada Mei lalu.Janis yang membenarkan …

ketagih seks dengan kereta sendiri

sumber
NORFOLK – Seorang lelaki berbangsa british mengaku pernah mengadakan hubungan seks dengan keretanya sendiri di halaman garaj beliau.
Tarquin Quimm, 38, berasal dari Kota Yarmouth, mengaku telah ketagihan untuk mengadakan hubungan seks dengan kereta terutamanya kereta jenis Range Rovers.”Saya tidak tahu apa itu kereta sebenarnya” terang encik Quimm, “tetapi apa yang saya tahu sebuah kereta dapat memuaskan nafsu saya. Ini mungkin disebabkan sentuhan nikmat di antara anu saya dan saluran ekzos kereta yang sempit”"Bagi saya, tiada apa lagi yang paling saya suka melainkan berpakaian dengan seluar dalam wanita, menggesarkan anu saya di dalam saluran ekzos kereta dan memberikan kepuasan yang terhebat kepada kereta saya.sumber asal dalam english : http://ngiley.com

Catatan popular daripada blog ini

Kemaluan tersekat dalam lubang paip

Alat sulit tersekat dalam lubang paip

TANGKAK - Tindakan seorang remaja lelaki memasukkan alat sulitnya dalam lubang paip besi di kediamannya di sini mengundang padah apabila anggota tubuh itu gagal dikeluarkan dan tersekat selama lebih kurang sejam.

Ketua operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Tangkak, Pegawai Bomba Kanan II, Seniman Idris berkata, dalam kejadian jam 10 malam semalam, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung insiden berkenaan dan bergegas ke kediaman mangsa.

Menurutnya, sebaik tiba, kami dapati mangsa berusia 16 tahun gagal mengeluarkan alat sulitnya yang telah tersekat di besi paip berkenaan.

“Besi sepanjang kira-kira enam inci dengan diameter bersaiz lima milimeter itu tidak lagi digunakan.

Bomba terpaksa bertindak memotong paip besi itu terlebih dahulu,” katanya ketika dihubungi.

Menurutnya lagi, selepas paip dipotong, alat sulit mangsa masih gagal dikeluarkan menyebabkan kes terpaksa dirujuk ke hospital.

“Dalam jam 10.40 malam, mangsa dibawa ke Hospital …

Video-Wanita Cedera disamun dan dipukul dalam lift MRT.

Seorang wanita dibelasah sehingga cedera sebelum disamun dalam sebuah lif di Stesen Transit Aliran Massa (MRT) Taman Mutiara, Cheras, Khamis lalu, mengikut lapor Harian Metro.  . .
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Rusdi MOhd Isa berkata, kejadian itu berlaku pada jam 6.45 pagi ketika mangsa berusia 48 tahun itu berada di dalam lif.
.
. Suspek membelasah mangsa sehingga bengkak di dahi. Suspek mengambil beg tangan mangsa dan melarikan dompet mangsa yang mengandungi kad pengenalan, kad ATM dan wang tunai RM400.  . . Polis kini sedang giat mengesan suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun hingga mendatangkan kecederaan.

Kes pukul rakan,2 pelajar sudah ditahan polis

PADAH memburukkan rakan, seorang remaja lelaki cedera di muka, kepala dan dada selepas ditendang dan ditumbuk dua rakan pelajar lelaki dalam pergaduhan di taman permainan di Taman Setia Indah, Johor Bahru pada petang semalam.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, itu, mangsa berada di sebuah bengkel motosikal di Taman Setia Indah sebelum menerima panggilan telefon daripada rakannya.

Menurutnya, rakannya itu meminta mangsa yang berusia 15 tahun dari Bandar Jaya Putra berjumpanya di taman permainan berkenaan kira-kira 3.30 petang.

“Apabila tiba di tempat kejadian, mangsa bertemu rakannya dan seorang remaja lain masing-masing berusia 16 tahun yang masih bersekolah.

“Kemudiannya berlaku pertengkaran antara mereka bertiga sebelum dua rakannya itu menendang dan menumbuk muka, kepala dan dada mangsa sebelum beredar.

“Mangsa mengalami bengkak di kepala, mata, sakit mata dan muntah darah,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurutnya, mangsa…